Jurnal de vacanta

Nu am colindat lumea în vacanța asta, nici măcar nu am mers la mai mult de 25 km față de București. Nu am dormit mult, așa cum îmi sta în fire să fac în concediu.

Dar ce am făcut, totuși?

M-am plimbat cu bicicleta. Mult.




Am văzut două sezoane din Dexter și câteva filme, printre care Dolphin Tale, la care am plâns. Mult.

Am dădăcit un bull-terier. Priceles!

M-am plimbat prin cabinetele a mai multor doctori. Nașpa.

Am căzut cu bicla. In urmatoarele ore nu am putut sa articulez alteceva in afara de "aaau", iar ziua urmatoare m-am trezit cu o dorinta aproape masochista sa ma urc iar pe Mititica si sa imi bat recordul.

Am explorat locuri pustii. Sau cel putin credeam noi ca sunt pustii.


Am vizitat din nou strada Xenofon.



Am citit.


Cam atat, cred. Voi ce ati facut in vacanta?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã