Sfarsitul vacantei si leapsa ziua 12

Am făcut o pauză lungă de la leapșă, pentru ca am fost în concediu și am avut mare chef să fac...absolut nimic. Poate voi face un post separat cu un jurnal de vacanță.

Însă azi este prima zi de muncă, așa ca revin la leapsa-ziua 12.

Asociază o carte fiecărui anotimp și explică alegerea făcută.

Primăvara: Ana Karenina. Pentru ca primăvara e un nou început si poți începe să citești și altfel de cărți în afară de cele citite tot restul anului.

Vara: Cântec de gheață și foc. Habar nu am de ce. Poate pentru ca am citit toată seria intr-o vara.

Toamna: Ultimul cântec. Pentru ca este o carte dulce-amaruie, la fel ca toamna.

Iarna: Printre tonuri cenușii. Pentru ca descrie asprimea iernii și puterea frigului, printre altele.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã