Leapsa ziua 14 (cred)

Alege minim 3 personaje din cărți care îți seamănă și spune cum anume.

1. Ginny din Harry Potter. Întotdeauna am spus ca semăn cu ea din punctul de vedere al caracterului si al evoluției. Am scris despre asta în trecut.

2. Tris din Divergent. Sunt un om bun, dar în vremuri de război fac ce trebuie făcut. Totuși, nu mă reprezintă spiritul ei de sacrificiu, sunt mai egoista.

3. R din Sânge satanic. Ramona, nume de vrăjitoare. Poate nu semăn cu ea atât cât mi-as dori. Cred ca sunt intr-un fel o combinație între R și Alexandra din Ultima vrăjitoare din Transilvania. Avem în comun disprețul față de prostie și de ignoranță, dorința de a trece prin viață lăsând o urma, ambiția de a trăi altfel (cu R), rebeliunea și pasiunea față de povesti și fantezie (cu Alexandra). Aaa, da, și tendința de a mă îndrăgosti de cele mai nepotrivite persoane.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã