Leapsa ziua 11

Ce carte ai alege să faci cadou următoarelor persoane:

mama: pai mama citește cam ce citesc și eu, avem aproximativ aceleași gusturi. I-as face cadou o carte care mi-a plăcut mie. Am prea multe variante, nu știu ce să aleg.

cea mai bună prietenă: cred ca aș alege p.s. te iubesc de cecelia ahern(sper ca așa se scrie)

vecinul de bloc care asculta muzică tare noaptea: cea cu bunele maniere

bunicul: bunicul a murit când aveam 7 ani, deci nu am apucat să îl cunosc prea bine, dar cred ca i-ar plăcea Nume de cod: Verity, pentru ca a lucrat în armată.

șeful: ceva de self help. Nu știu exact ce. Ce e la modă acum.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã