Dexter

Am ajuns pe la finalul sezonului 5 din Dexter. L-am plăcut din primele  episoade, pe el, personajul Dexter. Și am fost sigură ca nu este un monstru, așa cum se considera.
L-am învinovățit pe tatăl sau, pentru ca în loc să îl ajute să lupte ca demonii, în loc să îl ducă la un psiholog, i-a pus etichetă de monstru. L-a iubit, negreșit, dar nu a procedat corect.

I-am ținut pumnii lui Dex, să nu fie prins, am plâns pentru el când a trecut prin situații grele, l-am înțeles.
De ce? De ce am empatizat atât de puternic cu un personaj care este criminal în serie?
Din același motiv pentru care îmi iau suturi în cur în mod repetat: vreau să văd ce e mai bun în oameni.

Și vreau să cred ca nu sunt singura.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã