Proba 5. Tricouri cu personalitate


Am o mie de poveşti cu tricouri personalizate, de la tricourile cu HIM, Metallica şi Iron Maiden pe care le purtam în liceu, pânã la tricoul negru pe care scria “Come to the dark side, we have cookies” pe care i l-am dãruit unui amic de ziua lui.

Acum, mai port tricourile cu trupe doar rar, prin Privat Hell. Dar cum vine vara, îmbrac tricoul meu preferat cu Game of Thrones.

În urmã cu doi ani, citeam Urzeala Tronurilor. Şi fiind obişnuitã­ cu cãrticelele mele de 200 de pagini, pe care le citeam într-o singurã zi, ca un gurmand care mãnânca un hamburger dintr-o singurã înghiţiturã, cu cãrţile astea mi se pãrea cã nu fac niciun progres.

Aşa cã m-am provocat singurã, pe blog, sã termin de citit volumul pânã la sfârşitul sãptãmânii. Nu am reuşit, aşa cã cititorii mi-au dat provocãri. Cea mai groaznicã a fost sã cânt refernul unei piese de-a lui Biber, cea mai amuzantã a fost sã spun “şase saşi în şase saci” dupã ce muşc dintr-o lãmâie. Am un fel de fascinaţie ciudatã faţã de exerciţiile de dicţie, cine vrea o demonstraţie, sã îndrãzneascã sã mã provoace!

Dar de departe cea mai tare provocare a fost sã scriu pe un tricou “You know nothing, Jon Snow!”. Da, sunt una dintre tipele care saliveazã dupã Snow. Aşa cã am cãutat un tricou pe care sã scriu. Şi am gãsit unul, dacã memoria nu mã înşalã, era chiar tricoul SuperBlog primit în 2012.


Am scris pe el, i-am fãcut poze şi mi-a plãcut atât de mult încât am început sã îl port. Se uita lumea la mine dubios pe stradã, dar asta nu e nicio noutate, lumea se uitã mai mereu la mine, din diferite motive. Aş putea spune cã nu îmi pasã, dar nu e adevãrat. Îmi pasã puţin: îmi place sã şochez.

Poate nu e cea mai funny poveste cu tricouri, dar e cea mai dragã mie. Iar la finalul acestui articol, am un chef nebun sã port un tricou imprimat. 

Dat fiind ora la care m-am trezit, aş opta pentru unul cu Grumpy cat. Dar stai! Mi-am amintit cã am în şifonier un tricou pe care scrie “ I am not a morning girl. Don’t bother me.”.

Iar în weekendul care vine, eveniment foarte special, pentru cã este weekendul meu liber, mi-ar plãcea sã port tricoul “Bun în pat”. Mi se potriveşte perfect. Iar dacã reuşesc sã mã ridic din pat şi sã merg la o petrecere, atunci tricoul “I’m here to party” ar fi perfect.

Trebuie sã vizitez un magazin online de tricouri, clar!


Articol scris pentru SuperBlog 2015

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã