Azi nu e ca ieri


Sunt momente, cand ma simt obosita sa ii tot inteleg pe ceilalti si atunci spun, cu juma' de gura, ca mai bine alegeam jurnalismul.
Dar sunt momente ca cel de ieri, in care sunt fericita ca am ales psihologia.Fericita si implinita si mandra de mine si increzatoare.
Ma simt deasupra lumii, dar nu ca sa calc oamenii in picioare, ci ca sa le intind o mana, sa ii ajut sa se ridice.
Mai am multe de invatat, mereu voi avea, pentru ca un om inteligent invata mereu cate ceva, nu pune punct dezvoltarii sale niciodata.
Nu imi dadusem seama cata nevoie aveam de un nou mentor, pana in clipa in care am realizat puterea si increderea pe care mi-o da acesta.
Viata iti scoate mereu in cale lucruri de care sa te agati daca ai nevoie, tu trebuie doar sa le observi.

Si pentru ca am promis mai multe articole de psihologie pe blog dar nu prea m-am tinut de cuvant, propun sa scriu unul despre interpretarea viselor. Nu stapanesc foarte bine tehnica, dar cred ca pot ajunge intr-un punct folositor, daca nu pana in profunzimi.
Daca vrea cineva sa imi zica un vis (pe mail sau mess, ramona88badea, pastrez confidentialitatea) sau sa imi propuna orice subiect de psihologie pe care promit sa il iau in calcul, astept sugestii. 

Comentarii

Bianca a spus…
You are leaving because it`s easier to walk away than to fight for what you really want. :) Nicely said !!
Ramona a spus…
cu dedicatie:))

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã