Vis+ interpretare

In sfarsit, am reusit sa pun visul si interpretarea lui. Va voi arata toata conversatia, drumul parcurs in interpretarea visului. In mod normal, eu nu ar fi trebuit sa dau niciun raspuns, persoana care a visat trebuia sa raspunda pe tot parcursul interpretarii. Dat fiind ca nu am experienta, mi-a fost greu sa o conduc spre toate raspunsurile, desi in mare parte am reusit.

In continuare, persoana se va numi A- Anonim.


Anonim: Eram intr-o curte, cu o casa alba , cu usi negre si eram pe o banca de lemn, din aia batraneasca. La un moment dat vin niste tigani si imi spun ca vor sa faca un gratar. Pun pe gratar o mamaliga, iar unul din ei isi aprinde o tigare, apoi imi da si mie.
Eu: A cui era casa?
A: Era casa mea
Eu: De ce crezi ca era casa alba cu usile negre?
A: Era curata. Era curata,  dar avea petele acelea.
Eu: Ce iti vine in minte cand te gandesti la casa ta?
A: Libertate
Eu: Daca ar fi sa asemui o persoana casei din vis, pe cine ai alege?
A: pe mine
Eu: Bun, deci casa ta esti tu. In vis, casa aia te reprezinta pe tine. Curata, dar si cu parti negre. Cum era casa?
A: Imi aducea aminte putin de casele de la tara. Tiganii ma bagasera in partea ingusta a curtii, dar se latea undeva.
Eu: Deci casa avea niste granite, dar acele granite puteau fi extine. Daca ne referim la tine, inconstientul tau iti transmitea ca iti poti depasi limitele.. Ce iti inspira tiganii in mod normal?
A: Nimic
Eu:  Ce simteai in legatura cu faptul ca au intrat la tine in curte?
A: La inceput m-au speriat, dar la un moment dat m-am calmat si priveam la tigara lu’ ala. Dar erau straini.
Eu: Deci te speriau oamenii straini care vroiam sa intre inauntru. Iti amintesti in ce perioada visai asta?Poti sa te gandesti la un lucru important care ti s-a intamplat in perioada aia?
A: Aparuse cineva nou in viata mea. Locuia cu mine in casa. Ma enerva prezenta ei, simteam ca imi incalca spatiul.
Eu: Ok, hai sa facem o recapitulare inainte de a merge mai departe: in vis inconstientul incearca sa iti transmita lucruri pe care e bine sa le stii despre tine. Asa cum vedeai casa aia, asa te vezi pe tine: simpla, dar frumoasa, cu bune si cu rele. Dar daca toata casa era alba si doar usile nerge…ce iti vine in minte cand te gandesti la o usa?
A: iesire/intrare
Eu: Deci intrarea e neagra....pana sa intri inauntru, e cam naspa, dar cand ai intrat e bine. Daca arati oamenilor usa neagra si daca pot trece de ea, ajung inauntru unde e alb. Dar si ca sa ies in exterior, sa iei contact cu lumea, e nevoie sa treci de usa neagra. Ai spus ca in vis iti era teama de tigani, apoi ai spus-o chiar tu ca persoana aceea iti invada spatiul personal. La fel faceau si tiganii in vis. Dar inconstientul ti-a mai dat o informatie foarte buna: faptul ca in timp frica o sa dispara. Pentru ca ai zis ca la inceput ti-e frica, dupa aia nu iti mai era. Si o sa accepti pana la urma ca tiganii sunt acolo si asta e, ca o sa te impaci cu asta.
Nota: Persoana a mentionat ca in timp s-a obisnuit cu idea ca acea persoana va fi langa ea si au avut o relatie buna.
Eu: Poti sa gasesti un inteles pentru gratar?sa te gandesti la ceva ce iti inspira?
A: De obicei, gratar inseamna ca mancare, vin prieteni de familie la un gratar
Eu: E ceva familiar?
A: Da
Eu: Deci tiganii, chiar daca erau straini, iti aduceau ceva familiar. Sa trecem la urmatorul symbol: ce iti vine in minte cand te gandeti la tigare sau la fumat?
A: Multe
Eu: Hai sa ne gandim altfel: tiganii, (deci acea persoana nepoftita din viata ta) ti-au oferit o tigare, deci aveau ceva de oferit. Erau intruvizi si nedoriti, dar aveau ceva de oferit, ceva ce tu iti doreai. Poti spune ca ti se par interesanti oamenii care fumeaza?
A: Da
Eu: Deci aveau ceva interesant de oferit, ceva ce totusi te atragea.

Cam asta a fost. Se simtea incomod, era ceva insecurizant pentru ca acea persoana ii invada spatiul personal, ii era teama sa o primeasca inauntru, dar pe de alta parte era interesant ce oferea acea persoana, pe care o simtea ca pe o straina, chiar daca era si ceva familiar la ea.
Ar mai fi fost cateva simboluri de interpretat, ceva mai profund, dar cred ca e suficient atat.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã