Radem, glumim, dar nu parasim incinta


M-am saturat de jocul asta. Poate pentru ca am scapat fraiele. Nu mai conduc eu. Ma intreb daca am condus vreodata.
Sunt intr-un carusel care se invarte din ce in ce mai repede, iar eu nu am niciun fel de control asupra lui.
Uneori savurez adrenalina, alteori mi se face greata de la atata invartit la viteza maxima. As vrea sa cobor, acum.
Dar tu continui sa ma invarti. Si exact cand cred ca imi vei da drumul, ma prinzi mai strans.
Ma sfredelesti cu privirea, iti lasi imprenta in sufletul meu, apoi ma ignori.

„Lasă-mă. Nu, mai bine ia-mă în brațe.Nu, pleacă, te urăsc. Brațele tale mă strâng atât de tare că mă sufocă. Ești un nebun, bun de nimic." Elena Costea (alias Mika mea)

Nu imi doream asta, nu aveam nevoie de asta.As vrea sa iti strig sa ma lasi in pace, dar nu mai am glas.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã