Cand trece timpul?

Cum s-a transformat pustoaica asta pe care am placut-o cand am vazut-o in The curious case of Benjamin Button in tipa asta?*

 

*Elle Fanning

Sau cand a crescut fetita din Amy la nina de la mochila azul?*


 

*Danna Paola

Hmm...sa ma uit in propria ograda...prietena mea din copilarie...





Sau...


Bebelusul asta pe care il tineam in brate?


Si desigur....

eu...


Chiar ieri vorbeam cu vara'mea si ii ziceam ca in timp ce noi suntem ocupati cu...viata, anii se scurg fara sa ne dam seama. Eu ma gandeam la 2-3 ani, care trec repede, dar atatia ani? Cand au trecut atatia ani? Sunt inca in stare de soc.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã