Scoatem bani din bilute de catei

Ce s-au gandit mai marii inteligenti ai tarii noastre? Din ce sa mai scoatem noi bani? Pai hai sa ii punem pe oameni sa mai plateasca ceva la stat, ca statul e sarac, saracu'...am crescut tva-ul, am marit impozitele pe orice se putea, ce mai impozitam noi? Bilute de catei.

Asa se vor scoate bani din coaie de caine. Ma scuzati, testicule.

Cum? Simplu: toate persoanele care au caini trebuie sa ii castreze, asa zice noua lege. Daca vrei sa ii pastrezi catelului tau bilutele intacte, platesti o taxa de 150 ron pe an. Ma intreb cum se va numi? Taxa de coaie?

Si daca nu il castrezi si nici nu platesti...amenda! Nu?

Clocotesc, fierb, mor de nervi. Cum, frate, asa ceva? Ce treaba ai tu cu cainele meu si ca ce chestie sa iti platesc eu taxa pe bilutele lui?

Daca se face protest impotriva aberatiei asteia de legi, eu sunt prima in Constitutiei!

http://stirileprotv.ro/stiri/social/bucurestenii-vor-fi-obligati-sa-sterilizeze-cainii-mai-mari-de-sase-luni-proiect.html

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã