Jocul cu focul

Loialitatea e overrated...si se termina acolo unde incepe sa-mi ingradeasca libertatea de a face ceva pentru mine sau ceva care-mi place.
De fapt, loialitatea ar trebui sa fie o dorinta, nu o presiune.
Am avut un mentor care m-a invatat ca nu exista "trebuie", exista doar "vreau", sau, in unele cazuri, spre exemplu acum, exista "nu vreau".
Jocul asta se joaca in doi.
Si asa cum ura e un sentiment, razbunarea e o actiune facuta din iubire. Pentru ca daca nu iti pasa de cineva, nu te razbuni, doar il ignori.

P.s.: ma simt atat de imatura acum, dar totodata atat de...eu. Asa de "eu" cum n-am mai fost de mult timp. Cred ca m-am dematurizat cu 10 ani in 10 minute.
Shht...ma bucur de senzatia asta!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Pãrându-mi rãu de adolescenţã

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!