Cand te vad, imi inspiri cultura!

Din categoria "te caci pe tine cu stropi" ( nu exista o astfel de categorie pe blog, dar in mod cert exista in viata mea), va prezint cel mai tare, dar si cel mai kinky compliment pe care l-am primit:

Cand te vad, imi inspiri cultura!

Acum, egoul meu e lovit din doua parti: pe de o parte, e gadilat la maxim, pe de alta parte, e ranit pentru ca inseamna ca nu sunt suficient de mishto incat sa inspir altceva.:))

Cine intelege femeile? Eu sigur nu. :))

p.s.: gif-ul cu Selena nu a fost ales intamplator. :))

Comentarii

Unknown a spus…
Eh, trebuie sa cunosc persoana aceasta care a trezit trairi ambivalente in tine. :)) :*

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã