Sevraj sau Cola salveaza vieti

M-am trezit eu astazi ca o floare (una ofilita) dimineata la 9, am baut o ciocolata calda, ma rog, ideea e ca am sarit peste cafea. Am ajuns acasa, m-am bagat direct in pat, nu mi-a mai trebuit nicio cafea. 
M-am trezit dupa-masa, zic, "nu mai beau ca iar nu dorm." Si asa am ajunns pe seara la Kaufland cu o durere insuportabila de cap. Dar din aia, stiti cum? De parca imi crapa capul in mii de bucati la fiecare secunda, se intregea, apoi o lua de la capat.
Si nu pot spune ca n-am dormit bine, imi urla Joan Jett "I love rock'n'roll" de la vecinu', de duduiau peretii, dar mi-a dat asa o stare de bine, ca am adormit instant.
Si stand sa ma gandesc de ce ma doare capul, mi-am amintit de cafea, mai exact de absenta ei. 

Fuck! Mama zice "hai sa-ti iau o Cola, poate-ti trece!" Si mi-a trecut.
Unde vreau sa ajung? La faptul ca sunt dependenta de cafea la fel cum sunt si de tigari. Mi s-a mai intamplat si alta data sa ma doara capul, si cum am baut, mi-a trecut. Dar astazi il luasem pe nu in brate, nu vreau sa beau, ca nu mai dorm. Am luat si doua calmante, si degeaba.

Si, ca sa dau un sens postului astuia, o sa va spun ca am cautat cateva detalii despre sevraj si am ajuns la DEX:
SEVRÁJ s. n. 1. Încetare a alăptării unui sugar. 2. Privare a unui toxicoman de drogul său obișnuit. – Din fr. sévraj. 

M-a amuzat asta cu sugarul. Pentru ca da, poate ca seamana teoretic cu sevrajul, dar nu stiu daca e corecta utilizarea termenului, pentru ca in psihologie asta se numeste angoasa de separare (sau de abandon).

Si daca tot am ajuns la psihologie v-ar interesa sa incep sa scriu pe blog articole care sa aibe mai multa legatura cu psihologia?

Comentarii

bianca m. a spus…
Daa, posturi cu mai multă psihologie, de acord! :D
Hmm, deci peste câţiva ani la fel voi reacţiona şi eu în absenţa cafeinei... Good to know :-?

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã