Emotii care (nu) sunt ale mele

Blogul asta e despre mine, e exprimarea egocentrismului meu, dar acum am simtit nevoia sa scriu gandurile altcuiva, deoarece aceste ganduri exprima atat de bine starile mele bipolare, in plus, e interesanta si amuzanta descrierea asta.

 "Am zile in care nici nu ma mai agit, nici nu dau importanta, las totul sa treaca pe langa mine...si zile in care ma macina si ma roade si ma pun in genunchi si plang si ma intreb de ce...
Si zile in care ma gandesc ca sunt oameni care nu au ce manca, unde sa doarma, sau mult mai rau, sunt bolnavi si nu au bani de medicamente si eu ca o ingrata ma agit pt un cacat cu munca...
Dar azi e ziua cu de ce!!!!!"

Cred ca asa functionam noi, pentru ca daca ar fi toate zilele cu de ce, am muri, iar daca nu am da niciun rahat pe toate chestiile astea am fi niste oameni mai...superficiali.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã