De prin bucatarie: dovlecei umpluti

N-am mai scris de ceva vreme la rubrica asta, pentru ca nu am mai gatit ceva nou. Azi am facut dovlecei cu pui. Am luat o reteta de pe net, dar desigur ca nu m-am putut abtine si am modificat-o.

Ingrediente:
-doi dovlecei
-un piept de pui
-4 linguri de smantana
-3 linguri de pesmet
-cascaval
-sare, piper, boia, curry

Dovleceii se spala, se curata si se taie rondele mai maricele, apoi se scobesc. Puiul tocat marunt (crud) se amesteca cu smantana si pesmetul si se adauga condimentele. Se umplu dovleceii cu amestecul de pui (se preseaza usor intre palme, ca sa nu iasa umplutura pe partea cealalta) si se prajesc pe ambele parti. (cca. 10 minute). Cred ca merg si la cuptor.Se lasa la scurs pe un servetel, apoi se presara cascaval ras de deasupra.


Eu am pus si masline, dar nu pot sa spun ca mi-a placut prea tare combinatia. Data viitoare incerc cu brocoli si usturoi.

A, si sa va zic o faza tare: toata iarna am batut-o pe mama la cap ca am nevoie de o tigare pentru clatite, ca cea veche s-a stricat si mi se lipesc clatitele. Mi-a luat biata mama prin martie o tigare de teflon. Cate clatite credeti ca am facut de atunci si pana acum? ZERO. Pur si simplu nu am avut chef...eu, care, la cateva zile, faceam clatite, ba cu branza, ba cu pui, ba cu ciocolata. Pai daca tot am tigare, de ce sa mai fac? Unde e distractia de a se lipi aluatul? :))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã