Idei si muste obosite

In ultimele zile, am un chef nebun sa scriu, dar nu reusesc sa pun doua fraze cap la cap. Am un fel de dorinta sa scriu ceva diferit, maret, ceva care va schimba lumea.

Cred ca sunt intoxicata cu Cola, iar am facut exces. (sunt omul exceselor, wtf)



Am un fel de...idee, cred, dar se afla in afara sferei constiintei, iar eu nu pot sa intind mana sa o prind. Insa cred ca daca as prinde-o, ar iesi ceva super.

Cum nu se lasa prinsa, ma zvarcolesc, ma rasucesc, mai beau niste cola, mai fumez o tigare, simt ca ma ia durerea de cap de la atatea "sapaturi" in prorpria minte, apoi obosesc si ma culc. Serios. Initial nu stiam de ce dorm atat de mult in ultimul timp si tot ma simt obosita. Acum am aflat: cautarea asta ma extenueaza.

Totusi, nu renunt. Nu inca.

Dar ma gandesc...poate e doar in imaginatia mea. Poate ca eu imi doresc atat de mult sa am o idee mareata, incat am impresia ca e acolo, dar nu pot ajunge la ea.

Spun asta pentru ca acum am impresia ca pot face rost de 100 de lei ca sa plec in Craiova, cand de fapt am epuizat toate variantele. Parca ar mai fi o varianta care imi da tarcoale ca o musca obosita, dar nici pe ea nu pot sa o prind.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã