Jurnalisti...

Eram la S. acum ceva timp, stateam la masa, fiecare cu laptopul in fata, si imi zice "Uite, vedeta X si-a pus o poza pe Facebook". O jumatate de ora mai tarziu, si eu tot pe Facebook patinand, vad un post facut de o revista online, si cu link spre articol "Vedeta X si-a postat o noua fotografie pe Facebook."

Realitatea.net scrie un titlu mare "Mesajul uluitor postat de Anda Adam pe contul sau de Facebook !"

"Yes... I'm single and you'll have to be fucking amazing to change that"

Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/mesaj-uluitor-postat-de-anda-adam-pe-contul-sau-de-facebook_1226356.html#ixzz2ZVFOOlHX

Asta era mesajul.
Fucking uluitor, nu? :))
Si pe langa faptul ca nu-mi pot reveni din uluire, am si eu Facebook, eu si restul de 4,4 milioane de romani. Daca as fi vrut sa stiu ce face Anda Adam, as fi intrat pe contul ei.

Sau mai sunt articolele alea de genul "De ce nu o cere X in casatorie pe Y", iar in articol ni se zice ca X si Y s-au cuplat acum 2 ani, iar editorul se intreaba retoric de ce nu se casatoresc. Sau "Socant: unde e cadavrul Elodiei", ne prezinta cazul apoi aceeasi intrebare retorica "Unde e cadavrul Elodiei?"

La ma-ta-n geanta!

Serios, astia sunt jurnalisti? Zic si eu.

p.s.: Miku, te rog, sa nu ajungi si tu asa, ca te jupoi! :))

Comentarii

MikuMyuuki a spus…
Nu-i mai suport pe retardatii astia, am vazut si eu o multime in ultimele luni. Trebuie batuti pana la sange oligofrenii astia.
O Nymphette ar fi numai buna.

Crede-ma, daca o sa fiu nevoita sa scriu asa ceva o sa-mi bat superiorii cu tot ce-mi vine in mana.

Rahat de jurnaliati. Ce cacat e asa greu examenul de admitere, cand facultatea scoate 90% licentiati analfabeti?
Ramona a spus…
Mama ce revoltata esti :)) respira

imi vine in minte un citat din "Sange satanic": "Să vă fut ȋm gură de “jurnalişti” retarzi, gen." :))

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã