fuse si se duse...

10 ani de prietenie s-au dus dracu' intr-o secunda. Atat ti-a luat sa iei decizia, nu? O secunda in care ai zis "fie ce-o fi". Apoi a urmat haosul.
Ce fac acum cu amintirile cu noi plimbandu-ne in padure, aruncandu-ne in rau in zilele toride sau razand noptile pana ne iesea cola pe nas?
10 ani de amintiri ma acapareaza.
Am vazut semnele de la inceput. Nu sunt proasta. Uneori sunt naiva pentru ca vreau sa vad bunatatea din oameni, vreau sa ii ajut sa se schimbe.
Zici ca sunt egoista...draga mea, habar nu ai ce inseamna acest cuvant.
10 ani am fost disponibila pentru tine la 3 noaptea sau la 7 dimineata, 10 ani am dat la o parte problemele mele ca sa le rezolv pe ale tale. 10 ani m-am bagat pe mine in cacat ca sa te scot pe tine. Nu iti reprosez, as face-o din nou, daca as sti ca meriti. Cand e vorba de prietenii mei, ma pun pe mine pe planul doi. Si vreau sa cred ca si ei ar face-o pentru mine.
10 ani te-am considerat o sora si te-am iubit ca pe una. Insa tu...tu m-ai bagat pe mine in cacat ca sa te scoti pe tine. Tie nu ti-a pasat nici cat negru sub unghie ca imi faci rau.
10 ani ai cunoscut o Ramona altruista, buna, gata sa ajute, sa isi dea haina de pe ea (literalmente- mai stii cand nu aveai cu ce sa te imbraci?) si utimul ban din buzunar pentru tine. 10 ani, nu mi-a pasat ce zic ceilalti, am vrut sa vad ce e mai bun in tine. Acum, nu stiu daca ai ceva bun, dar daca exista bunatate in tine, o tii bine ascunsa.
In urma cu ceva timp, mi-ai zis, mai in gluma, mai in serios, ca ti-e frica de mine si nu m-a vrea de dusman.
Imi amintesc de parca ar fi astazi: stateam langa soba, cu o tigare in mana dreapta si cana cu cafea in mana stanga. Pisica ta statea linistita si torcea la mine in brate. Tu stateai pe pat, in fata mea. Erai imbracata in pijamalele de la mine, cele pe care ti le-am dat cand aproape te-am obligat sa te internezi in spital, pentru ca erai grav bolnava, iar nimanui in afara de mine nu ii pasa. Am alergat ca un caine in ziua aia pe drumuri, dar nu mi-a pasat, eram fericita ca am putut sa te ajut. Am sunat-o pe mama sa ii spun sa iti faca supa, ca sa iti duc la spital. Deviez, o iau razna.
In fine, erai acolo, in fata mea si imi spuneai ca sunt cel mai rau dusman pe care il poate avea cineva. Sunt. Si din pacate pentru tine, o s-o afli pe pielea ta.
10 ani ti-am fost alaturi neconditionat si te-am sprijinit. Am incercat sa te invat ce e bine, am incercat sa te ajut, iar atunci cand cadeai te-am ajutat sa te ridici. Iar si iar. 10 ani ai cunoscut o Ramona buna, o prietena adevarata. Acum o vei cunoaste pe Ramona cea de care iti era frica, cea care taie in carne vie.



Comentarii

Unknown a spus…
:( not sure if some sort of revenge it will make you feel better.... :(
hope you`ll get over it soon
Ramona a spus…
it's not about revenge...it's about survival

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã