Proba 12. Traieste cu eleganta!




În secolul vitezei, femeile au ajuns egale bãrbaţilor. Nu îşi pot compara forţa fizicã, dar îşi pot compara inteligenţa. Nu îşi pot compara numãrul la pantof, dar îşi pot compara calitãţile. Într-o lume în care o femeie munceşte cot la cot cu bãrbatul, unori pe posturi de conducere sau pe posturi superioare barbatului, când ajunge acasa trebuie sã împartã responsabilitãţile cu acesta: mâncare, curãţenie, spãlat, cãlcat, îngrijirea copilului.

Însã în vâltoarea evenimentelor, femeia îşi pierde eleganţa. Cu copilul în braţe, telefonul între umãr şi ureche şi cu o lingurã în mânã, amestecând în mâncare, ea are un farmec aparte, pentru cei care îl pot vedea, dar poate are pantalonii murdari de piure de morcov, bluza pãtatã de lapte, pãrul nepieptãnat.


Cu ani in urmã, femeile aveau o listã simplã cu ce au de fãcut si una lungã cu ce nu au voie. Cu cât familia fetei era mai bogatã, lista cu ce are de facut se micşora. Zâmbeşte, fii întotdeauna curatã şi aranjatã, fã o plecãciune, nu vorbi prea mult!

Multe lucruri s-au schimbat, însa unul a ramas la fel, dãinuind peste decenii şi secole: bãrbaţii se aşteaptã ca femeile sã fie mereu aranjate şi frumoase.  Când am ajuns la birou în aceastã dimineaţã, un coleg m-a întrebat ce am pãţit. "Nu  m-am machiat", i-am rãspuns. "Nu am voie sã vin mai rãvãşitã într-o zi?". Nu mi-a rãspuns, dar i-am citit rãspunsul in ochi: "nu, nu ai!"
 


Eli Lăslean este un model pentru multe femei şi pentru unii bãrbaţi, cu toate cã unii dintre aceştia nu ar recunoaşte-o vreodatã. Este echlibrul dintre putere şi eleganţã, dintre ambiţie şi rafinament.

În secolul vitezei, femeile trebuie sã reînveţe cum sã devinã elegante.  Avem în codul nostru genetic reţeta, însa  între ultimul proiect de la job şi şedinţa cu parinţii, am uitat sã o aplicãm. Avem nevoie de o altfel de eleganţã, iar ea îşi face simţitã prezenţa în discursul nostru, în diplomatie, în talentul de a ignora gurile rele şi de a merge mereu cu capul sus.
 

Sursa foto: ellis.ro
Venind în ajutorul nostru, al femeilor determinate, Comunitatea Chic-Elite şi  brandul românesc ELLIS ne reînvaţã eleganţa. Şi nu doar atât, ci şi cât de sublim se îmbinã cu puterea femininã şi cu doriţele şi problemele noastre de toate zilele.
Concepută ca rampă de lansare către împlinire, aceastã comunitate are rãspunsurile la intrebãrile noastre rostite şi nerostite, fiind mentorul, sora noastrã mai mare, ce are mereu un sfat la îndemânã, ca o prietenã bunã cu care petreci timp şi cunoscând-o, ajungi sã te cunoşti pe tine.


Ce aşteptãri am de la o astfel de comunitate? Sã rãmânã activã mult timp, în ciuda obstacolelor şi a piedicilor. Sã lupte pentru a dãinui, ca o femeie puternicã şi elegantã!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã