Proba 13. Scenariu de nunta, la Golden Tulip Times

Când eram micã, îmi doream sã fiu prinţesã. Care fatã nu a visat la asta cel puţin o datã? Şi cu gândul la prinţese, cu rochii lungi, cu crinolinã, coroniţe şi bineînţeles, prinţul chipeş şi galant, am început sã îmi imaginez nunta de vis.

Calitãţile prinţului s-au schimbat pe mãsurã ce m-am maturizat, la fel şi locul împreunã cu stilul nunţii, de la o nuntã clasicã, elegantã, la un restaurant spaţios şi modern, la o nuntã rebelã pe malul mãrii, într-o rochiţã scurtã, albã şi bocanci, pãrul despletit şi o coroniţã din flori de câmp.

Sursa foto
 Pentru a împãca şi capra şi varza, mai exact dualitatea caracterului meu, am decis. Acum, pe loc, fãrã sã mã gândesc prea mult. Uneori, deciziile spontane se dovedesc a fi cele mai bune. Aşadar, vreau o cununie civilã simplã, într-o rochiţã albã, vaporoasã şi bocanci New Rock, pe plajã, urmatã de o bãutã monumentalã, iar pentru nuntã vreau eleganţã, stil şi viaţã de prinţesã.

Voi sari peste cununia rebelã din Vamã, pentru a ajunge direct la nuntã. Ca sã fie totul clar, vã spun de pe acum: îmi doresc un copil! Înainte, dupã, sau în timpul nunţii, nu conteazã!  Pentru cã la nuntã îţi sunt alãturi persoanele dragi, aş vrea ca şi copilul meu sã fie acolo. Eu am amintiri frumoase de la nunta mamei, aveam cinci sau şase ani atunci.

Aşadar, vreau nuta de vis, cu copilul agãţat de fustele mele! Voi alege Restaurantul Good Old Times din cadrul hotelului Golden Tulip Times, pentru eleganţa decorului, dar şi pentru cã îmi trebuie o camerã la hotel, pentru copilul care va adormi la un moment dat. Sau de ce nu, pentru toţi copiii prezenţi la nuntã.

Îmi doresc buchete colorate, cu tradafiri şi floarea-soarelui, pahare de cristal, mrturii din bombonele  aurii şi argintii, muzicã frumoasã, iar locaţia petrecerii de nuntã sã fie într-un restaurant elegant, amplasat central.

"Ei sã cânte şi sã joace, iar în jur sî fie pace", cum ar spune Cleoptra Stratan.

Şampania sã curgã în valuri spumante, aurii, rochiile sã strãluceascã împreunã cu posesoarele, zâmbetele sã îmbete pe toatã lumea, muzica şi dansul sã rãsune în tot oraşul, iar oamenii dragi mie sã se bucure pentru fericirea mea.

Dar, staţi! Nu am discutat încã despre rochia de mireasã! Vreau o rochie cu corset şi crinolinã, albã sau alb spre bej, cu nişte paiete foarte, foarte micuţe şi fine, argintii, pe poale. Şi un voal pe sub pãr, lung de cel puţin un metru. Iar fata mea, pentru cã visez la o fetiţã, va fi princala domnişoarã de onoare, purtând o rochie asemãnãtoare cu a mea, dar ceva mai lejerã.

Doamne, m-a luat frenezia pregãtirilor de nuntã, însã eu nici nu l-am cunoscut pe fãt-frumos, încã! Nu e bine, ce sã fac? Are cineva vreun sfat? Sau vreun frate, vãr, vecin?

Articol scris pentru Super Blog 2015


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã