Proba 24. Schimba vieti si ajuta la promovarea unui stil de viata sanatos!


Nutrivita este un distribuitor de alimente sãnãtoase, precum biscuiţi fãrã gluten, produse fãrã lactozã, batoane şi shake-uri proteice. Înfiinţatã în 2007, Nutivita susţine stilul de viaţã echilibrat.

În cele ce urmeazã, voi crea şi propune o campanie Nutrivita prin intermediul partenerilor Superblog.

Pentru a stabili publicul-ţintã şi comportamentul de consum, înainte de a începe campania propriu-zisã propun un chestionar cu 10 întrebãri, ce poate fi completat online, pe isondaje.ro

Bazându-mã pe interpretarea rezultatelor, pot obţine o mai bunã imagine atât a campaniei ce urmeazã sã fie derulatã, ci şi a mijloacelor acesteia.

Pentru a fi concludent, un chestionar trebuie sa aibã minim 100 de respondenţi, de accea analiza ce urmeazã va avea o marjã de eroare.

Analizând întrebãrile chestionarului, astfel:

·        Prima întrebare vrea sã afle dacã respondenţii sunt interesaţi de un stil de viaţã sãnãtos.

·        Întrebãrile 2, 3 şi 4 mãsoarã cât de interesaţi sunt respondenţii de alimentele comercializate de Nutrivita

·        Întrebarea cu numãrul 5 verificã dacã respondenţii ştiu de existenţa firmei mai sus menţionatã

·        A şasea întrebare mãsoarã notorietatea partenerilor SuperBlog, pentru a-i alege sã participle la campanie pe cei mai cunoscuţi

·        Urmãtoarele întrebãri sunt legate de sex, vârsta, mediul de provenienţã

·        Ultima întrebare se referã la cât sunt de dispuşi respondenţii sã cumpere şi consume produse recomandate de bloggeri cunoscuţi, pe care aceştia îi citesc şi mãsoarã impactul campanei

Şi bazându-mã pe rãspunsul a 15 persoane, vã prezint urmãtoarele concluzii:

  • ·        86.7% dintre respondenţi au rãspuns cã sunt destul de atenţi la produsele pe care le mãnâncã, consumãnd alimente sãnãtoase în cea mai mare parte a timpului
  • ·        33.3% consumã produse bio destul de des, iar 60% dintre respondent sunt foarte interesaţi de monitorizarea greutãţii corporale.
  • ·        13.3% consumã batoane/shake-uri proteice o data pe sãptãmânã, 33.3% o data pe lunã, iar 20% o data la trei luni.
  • ·        Doar 13.3% au auzit de Nutrivita recent, iar 33.3% cred cã au auzit cel puţin o datã de acest distribuitor
  • ·        Dintre blogurile şi site-urile cele mai citite, cele mai multe procente are tvr.ro cu 14%, urmând toateblogurile.ro, comunicatedepresa.ro şi orizonturiliterare.ro, cu 10.7%, pe urmãtoarele locuri clasându-se cu 7.19% radiolynx.ro, tehnocultura.ro, Natural, ca aloe vera şi extravita.ro. Cu 3.6% sunt mnealui.info, Românii ştiu româneşte, sexulslab.info, connect.ro şi zelist.ro
  • ·        Respondenţii au fost 14 femei şi un bãrbat, fapt care creşte marja de eroare, deoarece în medie femeile sunt mai atente la ceea ce mãnâncã decât bãrbaţii.
  • ·        66.7% se încadreazã în intervalul de vârstã 18-28, iar 80% dintre respondent provin din mediul urban.
  • ·        46.7% sunt destul de dispuşi sã încerce un produs recomandat de un blogger cunoscut, iar 13.3% au rãspuns “foarte dispus”.


În urma datelor culese cu ajutorul chestionarului, am decis ca partenerii aleşi pentru derularea campaniei sã fie urmãtorii:
  1. ·        Tvr.ro
  2. ·        Comunicatedepresa.ro
  3. ·        Orizonturiliterare.ro
  4. ·        Radiolynx.ro
  5. ·        Tehnocultura.ro
  6. ·        Natural, ca aloe vera
  7. ·        Extravita.ro
  8. ·        mnealui.info
  9. ·        Românii ştiu româneşte
  10. ·        sexulslab.info
  11. ·         connect.ro
  12. ·         zelist.ro


Rezultatele relevã dorinţa respondenţilor de a consuma produse sãnãtoase şi necesitatea de a aduce la cunoştiinţa acestora produsele distribuite de Nutrivita.
Campania va porni de cel mai cunoscut site, şi anume tvr.ro, care va posta urmãtoarea imagine:



În decursul a 7 zile, şi celelalte site-uri/bloguri participante vor posta aceeaşi imagine.

În cea de a opta zi, fiecare dintre participanţi va publica un text care sã conţinã pãrerea personalã în legãturã cu brandul Nutrivita (poate conţine o întâmplare/poveste personala sau orice alte detalii menite sã susţinã povestea) şi va recomanda produsul preferat dintre cele distribuite de Nutrivita.

Este important ca blogerri sã îşi pãstreze tonul şi maniera de a scrie, orice încercare forţatã de a fi altfel decât îi ştiu cititorii fiind în defavoarea scopului campaniei.

Blogerii vor furniza informaţii cu privire la reacţiile obţinute în urma publicãrii articolelor, pe toatã durata campaniei.

În zilele urmãtoare, fiecare participant va lansa pe blog/site douã concursuri:
Primul are are ca scop creşterea traficului pe site, direcţionând vizitatorii cãtre nutrivita.ro şi cãtre pagina de facebook.

Reguli pentru participanţii la concurs:

  • Vizitaţi nutrivita.ro, alegeţi un produs care vã place sau pe care vã doriţi sã îl consumaţi, apoi lãsaţi un link al produsului în comentariu, însoţit cu un argument pentru care vã place produsul.
  • .    Daţi un like paginii de facebook  Nutrivita

Câştigãtorul concursului va fi ales prin tragere la sorţi şi va primi un coş cu produse.

Al doilea are ca scop cumpãrarea de produse.

Regulã de participare: Cumpãraţi oricare produs comercializat de Nutrivita şi lãsaţi o fotografie cu acel produs şi o pãrere despre el.

Câştigãtorul concursului va fi ales prin tragere la sorţi şi va primi un voucher de 100 ron pentru achiziţionarea de produse de pe nutrivita.ro

În urma concursurilor, se va urmãri atât feed-back-ul participanţilor, cât şi traficul site-ului şi procentul vânzãrilor.


Articol scris pentru SuperBlog 2015



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pãrându-mi rãu de adolescenţã