Breaking dawn



Cum a fost, cum a fost?

Cu ce sa incep?

Cu faza de la inceput, in care Bella se chinuia sa mearga cu pantofii de nunta si a zis "Nu pot sa merg desculta?". A fost tare, parca m-am vazut pe mine pe tocuri. :))

Mai departe: Nunta: naspa. Nu mi-a transmis niciun pic de emotie. Poate pentru ca vazusem deja trailerul, nu stiu. Rochia: naspa. Nu e genul meu. Clanul Denali: tare. Super actorii alesi.

Secventa cu Jacob a fost foarte reusita, m-a emotionat la fel de mult ca in carte. Luna de miere, vorba aia: ca la carte. Pacat ca ala din secventa in care se rupe patul nu era Rob, ca Rob nu are atatia muschi pe spate. Sau poate era el, dar e aranjata putin pe calculator.

Bella chiar arata ca un extraterestru, frate! Ca un extraterestru muribund si supt de viata.

Nu mi s-a parut ca scena nasterii e asa sangeroasa cum au zis unii, si chiar mancam cand am ajuns la partea aia.

Mi-a placut mult ca au respectat actiunea din carte, dar mi-ar fi placut ca la final sa o respecte mai putin, sa apara mai clar Mackenzie si la sfarsit sa para ca Bella e chiar moarta, atunci ar fi fost un soc pentru cei care nu au citit cartea cand deschide ochii. Dar si procesul de vindecare si infrumusetare e impresionant.

Mor de nerabdare sa apara partea a 2-a. Ca toata lumea, cred.

Si ca incheiere, cred ca asta a fost cel mai bun film de pana acum. Inca ma mai gandesc intre el si primul film al seriei si bineinteles, sa vina ultimul, sa pot face o comparatie completa.

Voi ce parere aveti?

Comentarii

Anonymous a spus…
Ai vazut si secventa din final?Dupa generic?
Ramona a spus…
Nu :| Ce arata?
Anonymous a spus…
Am gasit aici : make sure to stay through the ending credits because you wouldn’t want to miss the bonus scene(http://gianramos.wordpress.com/2011/11/23/breaking-dawn-part-1-the-bonus-scene-after-the-ending-credits-and-some-still-shots/)
Ramona a spus…
Nu mai merge :( E cumva secventa cu Volturii?

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã