Poezii de dragoste


N-am mai scris poezii despre un tip de cand aveam 17-18 ani. Iar acel tip are o agenda plina cu poezii dedicate lui. Dar cumva...cineva...a reusit sa ma faca sa ii dedic iar poezii.

Si ma tot intreb: cum frate sa ti se para sexy felul in care un tip isi repara masina sau isi plimba cainele? Maine-poimaine o sa mi se para sexy si cainele :))=))

Si acum, poeziile mele cu fluturasi :))


Te visez

Te visez când noaptea asupra-mi se pogoarã,
Şi-o lacrima asfinte în perna solitarã.
Te visez când vântul rece la fereastrã-mi bate,
Ca un vârtej de şoapte înfrigurate.

Te visez ca pe un rege rãmas fãrã regat,
Trist, singur, abandonat.
Te visez, crezând cã am în inimã-mi puterea
De a-ţi reda iar mãreţia.

Te visez ca pe un mãreţ zeu antic,
Ce-ntr-un trecut îndepãrtat era cel mai puternic.
Te visez, cãzut din tronu-ţi de cleştar,
Dorind sã ajungi tu însuţi iar.

Te visez ca pe un Zburãtor ce nopţile îmi tulburã,
Dorind cu orice preţ ca-n aceastã lume sumbrã,
Sã mã visezi şi tu, sã mã doreşti în ale tale braţe,
Sã îmi dãruieşti fãrâme de speranţe.

Te visez, iar sufletul îmi tremurã speriat,
De teamã cã visul va fi spulberat,
Dorind sã rãmân în visare alãturi de tine,
Cãci în realitate nu ar trebui sã exişti pentru mine.



Ȋnger cãzut

Tu, de mã-nfiori doar cu o privire,
Tu, ce-ar fi trebuit sã rãmâi în amintire,
Tu, ce-ai strãbãtut obstacole cu gândul,
Eşti ca un înger cãzut, destinul înfrângându-l.

Tu, suflet rãtãcit ce ţi-ai pierdut puterea,
Pe drumuri fãrã sens vrei sã-ţi gãseşti menirea.
Tu, suflet îndurerat de vise ce ţi-au fost vândute,
Mereu rãtãcitor, pe drumuri nevãzute,

Tu reuşeşti sã aduci cu a ta privire pãtrunzãtoare,
Rãzbind printre nori, o razã de soare.
Dãruieşti surâsuri, apoi pleci grãbit,
Cu aripile frânte. Iluzia s-a sfarşit.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã