Luna albastra

Image and video hosting by TinyPic




Daca la Evermore, primul volum din seria "Nemuritorii" am avut multe de comentat in sensul negativ, pentru ca semana pe alocuri cu diverse alte carti, "Luna albastra" m-a lasat masca. 


Este in primul rand o expresie a originalitatii, in comparatie cu primul volum, care scartaie la capitolul asta. 


Pe cat iubirea dintre Ever si Damen creste, pe atat lucrurile se complica si povestea lor pare sortita unui final nefericit.


Adevaruri vechi ies la iveala, minciuni noi isi fac aparitia, printr-un munte de noi dusmani din care fac parte vechii prieteni. Este o carte care te tine cu sufletul la gura, scrisa simplu, dar frumos, usor de citit, dar cu un farmec aparte.


Si cu toate ca la un moment dat este usor previzibila, cel putin din punctul meu de vedere, finalul e de impact. Stiti genul ala de final, cand ai terminat cartea, o inchizi si ramai cu privirea atintita asupra copertii, neavand cuvinte. Poate doar un "uau" cu multa incarcatura.


Deci daca scriitoarea m-a cam dezamagit in primul volum, si-a spalat pacatele cu cel de-al doilea. Acum, de abia astept cel de-al treilea volum al seriei.

Comentarii

Krisz a spus…
M-ai facut curioasa. Nici eu nu am fost impresionata deloc de primul volum..O sa citesc si eu vol 2 sa vad..
A..Everlasting este ultimul volum al seriei, dar nu este al treilea, ci al saselea :). Seria The Immortals e e compusa din 6 carti in total, nu din 3. http://www.alysonnoel.com/immortals/
Ramona a spus…
OO, asta e o veste buna. Eu am gasit informatia pe un blog romanesc, spunea ca ultimul volum e al treilea :-??

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã