Epigrame

Premonitia lui Ceausescu

Am inchis repartitorul,

Amintindu-mi ce a spus,

In vremuri grele dictatorul:

"Imbracati o haina-n plus!"

epigramă de Alexandru Truţă


Unui matematician celibatar

Tot invata ca nebunu`

Cat fac unu si cu unu

Dar nu stie nici acuma

Cat fac unu si cu una.

epigramă de Lucian Onea



Necuviinţa

Pe al vieţii lung traseu

Este o interferenţă

Între lipsa de decenţă

Şi surplusul de tupeu.

epigramă de Mircea Ionescu-Quintus din Antologia epigramei româneşti, 2007


Competiţie

Concursul nu a fost uşor,

Intransigent şi fără milă.

Dar a ieşit învingător

La diferenţă de o... pilă!

epigramă de Gheorghe Constantinescu-Gecko din Antologia epigramei româneşti, 2007 


Cenzură maritală

Prinzând-o-n patul meu cu Tică,

În timp ce furia-mi expun,

Mi-o şi aud pe mititică:

- Tu crezi ce vezi, nu crezi ce-ţi spun?!

epigramă de Cornelia Cociş-Inovan din arhiva personală a lui Gheorghe Culicovschi (2004)


Păcăleli, Păcălici, Păcăliţi.

Minte mică, lume slută,

Cu atâta păcăleală,

Toată ţara e făcută

Din Păcală şi Tânjeală.

epigramă de Arcadie Chirşbaum din arhiva personală a lui Gheorghe Culicovschi (2005)


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã