Suparare mare





Nu pot sa cred! Toate serialele mele preferate au luat vacanta pana in ianuarie :((

Eu la ce ma mai uit?

Nu tu iubirea mea eterna Grey, nu tu The Scret Circle, nu tu TVD. Trist, domne, trist!

Va dati seama? Sa stau pana in ianuarie sa aflu daca vor reusi Meredith si Alex sa salveze bebelusul sau cum va reactiona Tedy cand va afla ca sotul ei a murit pe masa de operatie. Pai nu o sa imi intre sarmalele de Craciun de grija.

Si sa stau eu fara sa stiu ce va face Cassie cu gasca ei de vrajitori si cu puterile ei intunecate. Hai mai, ca nu-i drept!Si sa nu ma mai amuz eu de intzepata Faye...in primele episoade, cand aparea ea, eram ceva de genul: "Ai grija, nu te apropia de apa, o sa te transformi in sirena!"

Aceeasi impresie am avut si cand ma uitam la TVD si o vedeam pe Claire Holt, dar tipele astea chiar stiu sa joace si am scapat repede de deja-vu-ul H2O.


Si sa stau eu sa ma framant pana in ianurie, gandindu-ma daca ii va veni mintea la cap Elenei sa il aleaga odata pe Damon in locul lui Stefan....


Ce lume cruda!


Ziceti si voi niste seriale dragute pe care sa le pot vedea pana in ianuarie, sa nu pic in depresie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã