Amintiri vechi

Uneori parca nu ma mai recunosc...si nu ma refer la aspectul fizic, ce s-a schimbat si el intr-o oarecare masura, mai ales culoarea parului care a tot oscilat intre roscat, brunet si combinatii dintre cele doua.

Dar parca ma uit in ochii mei, cea din poza, imi amintesc vag cum eram si privind la mine, cea de acum, parca vad o straina.


Februarie 2007 (In curtea liceului):


 Aprilie 2007 (Parcul Carol):




Mai 2007 (Constanta):


Mai 2007 (Vama Veche):



Iunie 2007 (Ultimul clopotel):


Martie 2008 (Mogosesti):


 Iunie 2008 (Cismigiu):


"Ne-am maturizat. Cand s-a intamplat? Cum putem opri procesul?"-Grey's Anatomy



Comentarii

Nyx a spus…
M-au emotionat pozele tale. Si eu privesc in urma la pozele de familie (desi sunt mult mai mica decat tine) si vreau sa ma intorc in timp.

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã