CB-ep 4

1. Eu, în urma cu 3 minute, în stație la troleu, ca un cățel rebegit în ploaie(dar cred ca nu foarte rebegit, va zic imediat de ce).
Aud "pssst,psst!' o dată, de două, curiozitatea învinge și mă uit să văd cine mă pasaie. Un tip dintr-un taxi. Nu taximeTRISTUL, pasagerul.
El: hai cu mine!
Eu:nu, mulțumesc.
El:hai mai, urcă-te, mi se rupe sufletul să te văd așa. Unde vrei să te duc?
Eu: merci, dar sunt bine.
Mă gândesc: dacă ar fi fost M, s-ar fi urcat. Oare mi-am pierdut iremediabil  încrederea în oameni? Nu, stai, m-am născut cu o acută neîncredere în oameni.

2. În autobuz, două puștoaice se hihaiau și au uitat să coboare (been there, done that). Un moș și o babă comentează: generația asta, hauhau, hauhau, ei spun ca ce domne, noi nu am fost tineri, nu am făcut la fel? Da' ce îi interesează pe ei ce am făcut noi când eram tineri?
Eu (care de la o vreme am un chef nebun să mă iau la harță) intervin: " pai dacă nu e treaba lor ce ați făcut dumneavoastră la tinerețe, de ce e treaba dumneavoastră ce fac ei acum?"
Răspunde mosu', după un moment de gândire: pai nu zic, și noi făceam, da' mai cu perdea!
Am avut atâtea replici, dintre care unele vulgare, încât nu am știut pe care să o aleg și am ratat momentul, ca am coborât.

3. V-am zis de baba care s-a luat de nepota-miu ca aleargă pe iarbă și se strâmbă? Pai da, și cu noua mea poftă de ceartă, bineînțeles ca m-am luat cu ea. Dar nu a contat ca i-am zis de Oprescu, de călcatul pe iarbă permis, ea o ținea pe a ei, de ce aleargă și de ce se strâmba. Pentru ca e copil, în pula mea, ce ai vrea să facă? Să scrie o lucrare despre inutilitatea babelor proaste?

4. După două luni de caniculă, am simțit în sfârșit și puțin frig. Spun "puțin" metaforic, pentru că, între noi fie vorba, mi-au clănțănit dinții în gură. Dar nu vreau să vină toamna, mai vreau ceva căldură, să îmi fac stocul pentru iarna. Asta nu e o ciudățenie în București, e o ciudățenie a mea, personală.

Atât pentru azi, va urma!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã