Leapsa ziua 7

Top 5 activități preferate în afară de citit.

1. Mersul pe bicicleta.
2. Uitatul ore în sir la seriale. Mai nou au început să îmi placă comediile, ultimul serial de acest gen văzut fiind Baby daddy.
3.(un fel de) sporturi extreme. Nu sărituri cu parașuta, ci chestii oarecum extreme precum datul cu tiroliana, trasee de cățărari prin copaci. Aaa, și să mă dau în turnul ală de la Terra Park îmi place. Ce pot să apun, iubesc înălțimile și adrenalina.
4. Înotul. Când întru în apă, zici ca sunt în mediul meu natural și oricine vrea să mă scoată de acolo e un monstru.
5. Hoinărirtul brambura pe net. Uneori găsești idioțenii, alteori chestii mișto, precum aplicatia Strava sau canalul de youtube Bucharest bike traffic.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã