Leapsa-ziua 1

Top 5 locuri ciudate în care citești/ai citit.

5. Tramvai, autobuz, metrou, troleu, tren, avion. Îmi amintesc ca am terminat de citit Spulbera-ma în tren, pe ruta Mangalia-Bucuresti și știu sigur ca citeam ceva în avion, în drum spre Spania, imediat după decolare, dar am uitat ce.
4. La terasă, așteptând mâncarea.
3. Pe scările de la metrou, în timp ce așteptăm pe cineva care întârziase vreo 30 min. Am zis " ori o omor, ori găsesc o modalitate să mă calmez până ajunge."
2. La muncă
1. În pat, cu o pătură deaspura capului și o lanternă în mâna. Trebuia să dorm, pentru ca a doua zi aveam prima probă la examenul de capacitate, dar eram stresata și nu puteam dormi, așa ca am început să citesc Harry Potter și  am găsit o modalitate prin care să fac asta fără să mă vada mamă.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã