Leapsa ziua 4

Dacă s-ar scrie o carte despre tine, cum s-ar numi și de ce?

Pai cred ca s-ar numi "Suflet visator", cu toate ca suna cam patetic. Ar fi o carte despre o fata care ar fi de neoprit, doar dacă ar începe odată. :)))

Serios, ar fi despre o fata care visează foarte mult și știe cum să își îndeplinească visurile. E puțin cam leneșă, sarcastică și uneori impulsiva, cu o gură extrem de spurcată, care zice "lupa mea" foarte des. Dar ideea de ansamblu ar fi ca poti face orice îți dorești, dacă îți dorești cu adevărat. Nu ar fi o carte de self help, ar fi un roman tragi-comic, asemănător cu "Mă sinucid mâine"
Și cu cât scriu mai mult despre el, cu atât mi se face poftă să mă apuc să îl scriu. Așa ca mă opresc aici.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã