Leapsa ziua 6

Top 5 obiecte pe care le iubești (aproape) la fel de mult ca pe cărțile tale.

1. Bicicleta. Să mergi pe bicla, cu vântul batandu-ti în față...neprețuit. Poate o să va spun dintr-o zi condițiile în care mi-am achiziționat bicicleta,  pe care ti-o doream de când cealaltă bicicletă mi-a ramas mică, adică de când aveam vreo 10-12 ani.
2. Laptopul. Pentru ca filme, pentru ca facebook, pentru ca muzică.
3. Ochelarii mei de soare, luați din Vamă. Poate ca suna stupid, dar ochelarii ăștia sunt un simbol al spiritului liber.
4. Cerceii mei, primiți cadou de la o fosta cea mai bună prietenă și colega de liceu. Pentru ca am cu ea unele dintre cele mai frumoase amintiri și pentru ca îmi e dor.
5. Cutia de bijuterii lăsată moștenire de bunica-mea. Țin la ea de parcă o parte din sufletul bunicii ar fi acolo.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã