Ciudatenii in București

Nu dau bani cerșetorilor. Pentru ca știu ca banii aia nu ajung la ei, ci la mafioți care fac miliarde de pe urma lor. Oamenilor sărăci despre care știu ca nu au fost racolați le dau mâncare.

Însă astăzi...astăzi a fost altceva. La o intersecție, o băbuță cerșea, oprindu-se pe lângă mașinile care stăteau la semafor. Nimeni nu îi dădea nimic. Dar când un șofer a deschis geamul și i-a dat niște hârtii să i le arunce, m-au apucat nervii.
Dacă circumstanțele erau altele, femeia aia cocoșată care abia mergea în baston ar fi putut fi bunica mea. Și nu găsesc lucru mai urât pe lume decât să îți bati joc de copii și bătrâni, ambii atât de vulnerabili.

Așa ca i-am dat doi lei. Ar fi trebuit să cumpăr o pâine și câteva roșii și să i le dau, dar nu aveam de unde și trebuia să aștept troleul pentru ca eram deja în întârziere. În fine, i-am dat doi lei. Nu știu dacă e bine, dar știu ca simt ca am razbunat-o puțin pentru mârlanu' care a pus-o să îi arunce hârtiile.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã