Leapsa ziua 3

Top 5 locuri în care să citești în orașul tău.

Pai în București ar fi așa:

1. Grădină de citit. ( acum ca m-a gândesc, nu știu dacă mai există, dar anul trecut era și era frumos acolo)
2. Biblioteca Națională.
3. Carturestiul ală din centrul vechi, am uitat cum se numește.
4. Parcul Cișmigiu. Parcul mei preferat, unde nu odată m-am dus singură, cu o carte sau un caiet în mâna, să citesc sau să scriu.
5. Oriunde vrei. Pentru ca oriunde te-ai duce, vei găsi cel puțin o persoană care să se uite urât la tine sau să îți spună ca ești psihopat pentru ca citești (vezi postul cu ciudățenii în București), așa ca ce mai contează?

Partea proastă e ca nici la biblioteca națională, nici la Carturesti, lumea nu e prea prietenoasă. Mă refer mai ales la cei care lucrează acolo. Păcat...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã