Leapsa

Din motive de plictiseală cruntă, am început să mă uit pe vechiul meu blog și am găsit acolo o leapșă care se întindea pe 30 de zile, așa ca m-am gândit să recreez una asemănătoare. Regulile sunt puțin schimbate, în sensul ca nu trebuie să scriu una pe zi, pot să scriu maxim 3 și să treacă maxim 3 zile între două posturi. Mi-ar plăcea tare mult să mi se alăture câteva persoane, care să o preia și să o înceapă în același timp cu mine.

1. Top 5 locuri ciudate în care citești/ai citit.
2. Top 3 personaje din cărți pe care le urăști și le iubești în același timp.
3. Top 5 locuri perfecte în care să stai să citești în orașul tău.
4. Dacă s-ar scrie o carte despre viața ta, cum s-ar numi și de ce?
5. Top 5 cărți din  biblioteca ta pe care nu te-ai da pentru nimic în lume.
6. Top 5 obiecte pe care le iubești (aproape) la fel de mult ca pe cărțile tale.
7. Top 5 activități preferate în afară de citit.
8. Top 3 greșeli/ exprimări ciudate/ traduceri nu tocmai ok găsite în cărți.
9. Asociază câte un cuvânt cu fiecare dintre următoarele cărți și explică alegerea făcută: Camera de Emma Donoghue, Academia vampirilor de Richele Mead, Cântec de gheață și foc de George RR Martin.
10. Asociază câte un loc cu fiecare dintre următoarele cărți și explică alegerea făcută: Sânge satanic de Cristina Nemerovschi, Divergent de Veronica Roth, Jocurile foamei de Suzanne Collins.
11. Ce carte ai alegere să faci cadou următoarelor persoane: mamei, celei mai bune prietene, vecinului care asculta muzică tare noaptea, bunicului, șefului?
12. Asociază câte o carte fiecărui anotimp și explică alegerea făcută.
13. Top 3 filme/ seriale care au fost mai bune decât cartea.
14. Alege minim trei personaje din cărți care îți seamănă și spune cum anume.
15. Deschide cartea pe care o citești acum acolo unde ai rămas și copiază una sau două fraze. Apoi deschide cartea undeva la nimereală și fa același lucru.
16. Gandeste-te la o carte pe care ti-o dorești regizată. Acum imagineaza-ti ca ești regizorul și trebuie să alegi un personaj care să nu apăra deloc în film. Care va fi acela și de ce?
17. Întri în vorbă cu un om al străzii și îți spune ca a scris o carte. O citești și constați ca e geniala, dar i-ati promis omului ca vei păstra secretul în legătură cu cartea lui. Ce faci?
18. Asociază o piesă cu fiecare dintre următoarele cărți: Alchimistul de Paulo Coelho, Ultima vrăjitoare din Transilvania de Cristina Nemerovschi, Cincizeci de umbre ale lui Greu de E.L. James.
19. Cat de mult contează copertă unei cărți pentru tine? Da câteva exemple de cărți pe care le-ai ales (și) datorită copertei. Au fost ok sau te-au dezamagit?
20. În afară de o carte, de ce mai ai nevoie pentru o seară relaxată?
21. Și ultima: cum a fost să faci această leapșă? Ai inspirație să recreezi una asemănătoare?

Asta a fost cel mai lung post scris de pe telefon și pun pariu ca e plin de greșeli de tastare, dar mă rog. Lasati-mi și mie un comentariu cu linkul blocului, dacă vreți să faceți leapsă, ca să va pot urmari.

Comentarii

Lupu Diana a spus…
Sa-mi spui daca am inteles bine :D Trebuie sa ne alegem 3 din cele 21 de provocari si sa facem cate un post pe blog cu ele, avnd o diferenta de maxim 3 zile intre ele? :D
Acesta este blogul meu (http://visepierduteintrestele.blogspot.ro/) dar voi posta mai tarziu
Ramona a spus…
initial trebuiau facute cate una pe zi, 21 de zile. (ziua 1, intrebarea 1, pana la ziua 21 intrebarea 21) dar am zis ca daca nu putem posta in fiecare zi, putem face o pauza de maxim 3 zile apoi sa scriem 3 intrebari pentru a recupera, sau invers: stii ca maine nu poti scrie, o scrii azi si pe cea de azi si pe cea de maine.

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã