CB-episodul 3

1. Afară cu bicla. Vreau să întru de pe trotuar pe stradă. Mă încadrez între două mașini parcate, scot roata din față câțiva cm, apoi aud venind o mașină și mă opresc. Roată se ivea de după mașină destul de puțin, ca să nu încurce traficul, dar suficient de mult încât să fie VAZUTA. Au trecut patru mașini, una după altă. Niciuna nu a claxonat, nu a încetinit. M-au uitat la față fiecărui șofer în parte. Niciunul nu dădea semne ca m-ar fi văzut. Dacă nu le-as fi auzit, știți ce s-ar fi întâmplat.

2. Vineri, la Mega Image, pe la 9 dimineață. Îmi iau ceva de mâncare pentru la muncă, mă duc la casă, le pun, scot cârdul. 'Dar cash nu aveți?" întreabă casieriță revoltata. "Ba da". " Pai, și de ce nu plătiți cash?" aproape ca țipa. "Pentru ca nu vreau" îi spun calma, băgând vârful în POS.

3.Scriu acest articol din troleu, în drum spre muncă. Mai devreme, în autobuz, era un tip pe la 35 de ani, stătea pe scaun. Maica-sa, stând în picioare, îl tot împungea să îi dea locul unui moș. Tipul încerca să scape de ea și zicea din când în când:"mamă, lasa-ma în pace!" Pot să înțeleg de ce nu mi-ai dat locul moșului, dar de ce cacat nu îi dai locul ma-tii?

Atât pentru astăzi, va urma!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã