Doctorul personal al parului tau

Ȋncã de la începutul timpului, femeile au avut pãrul lung.  Zeiţele, reginele, personajele de poveste, toate aveau pãrul lung, iar frumuseţea unora dintre ele este descrisã bazându-se pe acest criteriu. Ȋn prezent, multe femei se tund scurt, se rad pe o parte sau chiar total.

Ȋnsã dacã am face un sondaj, majoritatea ar spune cã podoaba capilarã a unei femei influenţeazã farmecul acesteia.

Personal, de când eram mica şi îmi citea mama poveşti cu zâne şi prinţese, mi-am dorit sã am un pãr atât de lung încât sã calc pe el. Nu am reuşit niciodatã, desigur.

 Cu toate cã mã strãduiesc sã consum cât mai des fructe şi legume proaspete, care contribuie la sãnãtatea pãrului meu, vopsitul repetat îl degradeazã, vârfurile se tocesc, iar în final ajunge sã arate ca o mãturã.

Aşa iau dureroasa decizie de a ma tunde. Ȋn plus, coafeza mea are o problemã: se pare cã nu ştie ce sunt aceia centimetri, pentru cã se fiecare datã îmi taie din pãr dublu faţã de cât îi spun eu.

Pentru cã vine iarna şi frigul nu este prietenul pãrului meu, voi încerca un tratament intensiv de regenerare de la Farmec- Gerovital plant. Poate aşa voi reuşi sã am pãrul extrem de lung pe care l-am visat. Atunci probabil voi constata cã e prea dificil de întreţinut şi îl voi scurta, dar hei, nu a zis nimeni cã visele unei fete sunt raţionale.

De când mã ştiu, folosesc laptele Doina, pe care mi l-a recomandat mama, care îl foloseşte cam de când se ştie ea, asta însemnând…mult timp. Ȋl întrebuinţez atât ca demachiant cât şi cremã de mâini şi faţã. Tot de la Farmec folosesc şi cremã depilatoare, loţiune pentru plajã, lac de unghii şi dizolvant, deci am încrede în acest brand.


Eu şi pãrul meu vã pupãm şi vã spunem “pe data viitoare”!

Articol scris in cadrul concursului SuperBlog2013.

Sursa foto1: cinemarx.ro
Foto2: arhiva personala

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã