Proba 2. Viata sanatoasa la tine acasa

Dimineţile de toamnã sunt absolult..neplãcute. Triste şi mohorâte. Cele de iarnã sunt şi mai rãu.  Albe şi îngheţate, te paralizeazã şi îţi taie cheful de orice activitate.

Mã ridic din pat şi trag draperia. E încã toamnã. Poaia cade neîncetat de trei zile şi în curând îmi va trebui o barcã dacã vreau sã ies din casã.

E frig, şi totuşi, e cumva sufocant. Toamna aduce melancolie şi amintiri, de parcã ar fi prinse în picãturi de ploaie, iar când te ating, explodeazã. Mintea îţi e cuprinsã de amintiri, plãcute şi neplãcute. De fapt, toate amintirile sunt triste, chiar şi cele frumoase, pentru cã vremurile în care s-au întâmplat au apus demult.

Ȋmi trag pe mine un capot gros şi pufos şi merg în bucãtãrie.

-Cafeeea, zic, cu o voce de zombie.

Mama îmi întinde un pahar cu suc.

-Du-te, mãi, de aici, am o zi lungã.

-Tocmai de-aia. Lasã cafeaua, bea sucul, e mai sãnãtos şi te energizeazã natural.

Ȋl beau, cã nu te pui cu mama.

-Mmm, e bun.

-Vezi? N-am greşit când am cumpãrat storcãtorul de fructe Hurom.

-Ce fructe ai pus?

-O portocalã, un kiwi, un morcov şi o rodie. Uite cât suc am obţinut!

Mama îmi aratã o carafã  plinã cu suc, entuziasmatã.

storcator_Hurom2-Cum aşa? Atât de mult suc? Mã pãcãleşti.

-Nu, sistemul storcãtorului cu presare la rece permite sã obţii mult suc. Tot, mai precis.

-E genial. De unde ziceai cã l-ai luat?

-L-am cumpãrat online. Au o grãmadã de oferte, sã intri şi tu pe site-ul lor sã vezi.

Mama şi online, n-aş fi crezut.

Dar a avut dreptate: mã simt bine, energicã, am pofta de viaţã şi sunt pregãtitã sã înfrunt frigul şi ploaia.

Articol scris in cadrul concursului SuperBlog2013

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã