Proba 5. Miez de Lapte

Când mã gândesc la Miez de lapte mã duc cu gândul la ce e mai bun din lapte: o cantitate mare de calciu si gust intens.

Pentru aceastã probã l-am chemat în ajutor pe nepoţelul meu de patru ani.  Am început prin a mânca deliciosul miez. Nepoţelul a zis sã îl las în pace cu dulceaţa mea şi sã îi pun crema de ciocolatã pe deasupra.

Apoi mi-am amintit cum ne jucam, eu şi verişoara mea, în copilãrie, când prindeam douã pahare de plastic: le înţepam cu un an, le legam cu sfoarã şi le foloseam pe post de walkie talkie.

Zis şi fãcut: în doar douã minute, eu eram responsabilã cu turnul de control, iar nepoţelul era pilotul avionului de jucãrie şi îmi cerea acordul sã aterizeze în grãdina zoologicã de dinozauri din plastic.

Ceva mai târziu, le-a folosit ca formã pentru plastilinã, apoi mi-a spus cã trebuie sã mai mâncãm încã douã, cãci are nevoie de mai multe pahare ca sã construiascã un castel pentru prinţesa care a fost rãpitã de dragonul cel rãu. M-am conformat. 

Cine poate rezista gustului delicious de brânzã şi dorinţelor unui puşti de patru ani?

Dupã ce prinţesa a fost salvatã de  dragon, am pus o bomboanã sub unul dintre pahare şi am jucat alba-neagra.

Mama a zis cã i-ar trebui şi eu douã pahare, pentru cã s-au rupt douã rãmurele din Asparagus şi vrea sã le punã în apã, sã facã rãdãcini, apoi sã le planteze.
Am revendicat douã pahare pentru mine. Unul a fost umplut cu nisip şi scoici, folosit ca obiect decorativ, iar pe celãlalt l-am îmbrãcat în hârtie creponatã şi l-am transformat în cutie pentru bijuterii.


M-am gândit deja la cum sã întrebuinţez urmãtoarele pahare goale de Miez de Lapte: de Sfântul Andrei, voi pune grâu la încolţit în ele, iar pe urmãtoarele le voi picta împreunã cu nepoţelul şi le vom folosi pe post de globuri pentru bradul de Crãciun.

Articol scris in cadrul concursului SuperBlog2013
Sursa foto: delaco.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã