Plimbare prin spitale

Astazi am avut o experienta nu prea placuta, dar nah, in viata treci si prin d'astea. Am fost cu M. la spital la Sf. Ioan.Conditiile de acolo sunt jalnice: intr-o camera cat sufrageria mea eram noi, receptia, un tip cu probleme la rinichi, un mos care voma sange, o baba care avea probleme cu fierea, inca una cu coloana rupta, intinsa intr-un pat, unde urla de durere, o fata pe care o durea stomacul, o tipa pe care o muscase o vecina (da, o vecina!!!!) + doctorii care treceau in viteza printre noi. Toti pacientii aveau cel putin un insotitor. Mda, micii pe gratar stau mai lejer.
Iar asa-zisa "camera" de triaj era un scaun +o masa in aceeasi incapere in care se aflau toti cei enumerati mai sus. Acolo erau intrebati pacientii daca au urinat, daca au avut scaune diareice, si alte lucruri pe care nimeni nu isi doreste sa le impartaseasca.

Insa, ce mi-a placut, a fost personalul: de la ifirmiere, la asistente, la echipajul de pe ambulanta si pana la doctori, toti au fost foarte amabili, lucru care m-a socat. Jur, era sa mi se faca rau de cat de bine am fost tratate intr-un spital de stat din Romania. Nu credeam ca inca se mai gasesc doctori amabili.

Daca va intrebati despre starea lui M., au trimis-o la Victor Babes (iarasi, si acolo, personal dragut + locul era foarte curat, aproape luxos) si au internat-o de urgenta, pentru ca avea amigdalele pline de puroi, i-au bagat penicilina injectabil. Acum e bine, ma mai duc maine la ea.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã