Proba 13. Redescopera lumea dintr-un hibrid

Mã urc la volan într-un Yaris Hibrid cu destinaţia: nicãieri. Sau peste tot. Oriunde aş putea sã scap de stress, obosealã şi frustrare.
Ȋmi vine sã cred cã aş putea traversa şi oceanul cu maşina. Simt cã plutesc, într-o stare de euforie.



Respir adânc. Uitasem cât e de bine sã te relaxezi. Maşina asta aproape cã se conduce singurã.

Am intrat pe autostradã. Zâmbesc şi calc pedala de acceleraţie. Ȋn liniştea din interiorul maşinii, imi pot auzi gândurile.

Problemele par sã se minimalizeze acum, când sunt departe de ele. E posibil sã mã simt capabilã sã le fac faţã. Ȋn curând. Nu încã. Acum, vreau sã savurez drumul pe autostradã.


Ȋn curând voi ajunge la mare. Am ştiut cã mã duc acolo? Probabil. E ca atunci când te plimbi pe un drum cunoscut, iar picioarele te duc singure în locurile tale preferate. Doar cã e mai bine şi mai confortabil.

Briza mãrii, senzaţia de detaşare şi confortul maşinii îmi vor încãrca bateriile şi voi avea puterea sã înfrunt probleme şi sã ies din ele cu capul sus, câştigãtoare.

Ca întotdeauna.

foto1: toyota.ro
foto2: arhiva personala

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã