Proba 10. Ce ne mai place joaca!

De când eram micã am tot cãutat modalitãţi de a ieşi din realitate, de a da la o parte pentru o vreme lumea din jur şi toate problemele. Și am tot experimentat diverse chestii care sã mã ajute sã mã detaşez de gânduri şi probleme pentru o perioadã.

Dacã vã gândiţi la LSD, nu suntem pe aceeaşi lungime de undã.

Bunica mea croşeta. Zicea cã o ajutã sã se relaxeze. Am încercat şi eu. Nu numai cã nu mã relaxeazã, dar mã mai şi enervez cã ceea ce croşetez eu nu seamãnã cu nimic.

Ȋn prezent, am gãsit remediul stresului: cititul. O carte bunã te scoate din realitate şi timp de câteva ore, uiţi de toate problemele.

Ȋnsã înainte de a ajunge aici, am trecut prin mai multe etape. Una dintre ele a fost cea a jocurilor. Cred cã aveam cam 12 ani când am descoperit Mortal Kombat şi am fost foarte încântatã. Am jucat apoi Revolt, Need 4 Speed, Diablo II şi Gothic II. Oh, Gothic, pe ãsta l-aş juca şi acum.

Singurul joc online de care m-am ţinut o vreme a fost Metin. Nu pot sã spun cã e cine ştie ce, dar m-a captat tocmai faptul cã e online. Fãcusem la un moment dat o gaşcã şi ne sunam “hai, intrã în joc, sã mai facem nişte xp.” De ceva timp tatonez ideea de a începe sã joc Diablo III, dar cum sunt omul extremelor şi al dependenţelor, mi-e teamã cã odatã începând sã mã joc, nu voi mai face nimic altceva.

Mã întreb care va fi viitorul jocurilor online. Industria 3D a fãcut un salt uriaş inclusiv în domeniul jocurilor, aşa cã mã gãndesc la un viitor joc în 6D. Asta da, experienţã!

Dacã mã voi hotãrî într-un final sã mã apuc de Diablo, voi avea nevoie de o placãvideo ceva mai “deşteaptã”, pentru ca experienţa jocului sã fie satisfãcãtor de realã. Voi alege cu siguranţã o nVIDIA, pentru cã nu m-a dezamãgit pânã acum. Din puctul ãsta de vedere nu-mi fac griji, forumul de gaming şi magazinul online îmi stau la dispoziţie pentru ajutor.


Trebuie doar sã iau decizia, sã cumpãr jocul şi, probabil, sã îmi iau o vacanţã, ca sã mã pot dedica în întregime. Asta e, dacã nu-mi plac lucrurile fãcute pe jumãtate!

Articol scris in cadrul concursului SuperBlog2013.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã