Proba 12. Acasa la LuxuryGifts

Astãzi am fost în vizitã la bunii mei prieteni LuxuryGifts.ro. Au organizat o petrecere de casã nouã.

Am savurat mâncãruri alese şi bãuturi fine, apoi a venit vremea despachetãrii cadourilor primite: un sfesnic argintat, un  set zaharniţã şi latierã din ceramicã, o vazã roşie cu ornament din argint, o lumânare parfumatã în suport pe aranjament cu ametist, pahare pentru şampanie cu cristale Swarovski şi un recipient argintat pentru dulceaţã.

 


 


Eu le-am dãruit un set simpatic de beţişoare pentru servit brânzeturi.
A fost o petrecere elegantã. Noua casã e frumoasã, luxoasã. Dar mai mult decât locuinţa, m-a impresionat familia lor. Toţi cei şase membri sunt foarte primitori. Ȋn plus, se vede cã ţin mult unul la celãlalt.

Poţi avea cea mai mare şi mai luxoasã casã, asta conteazã mai puţin. Ceea ce e cu adevãrat important este sã ai un cãmin.

Cãldura casei lor, iubirea dintre membrii familiei şi dedicarea lor m-au convins cã au cu adevãrat un cãmin, genul de cãmin liniştit pe care ni-l dorim cu toţii.

Articol scris in cadrul concursului SuperBlog2013.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã