Despre mine si numai despre mine

Ma simt vizata cam prea des in ultimul timp.

Zici ca sunt dobitocu' care citeste un pamflet si zice "Ete, al dracu', asta a scris despre mine."

Daca scrie cineva "tineri dobitoci cu ganduri sinucigase", repede "asta se refera la mine, stiu eu ca a citit ce am scris aseara pe blog si a luat-o de buna."

Daca a scris cineva "poezii foarte naive, dulcege, cu un stil depasit", sar de cur in sus pe scaun "aoleu, la mine se refera, scriu poezii de rahat"

Imi vine sa-mi trag doua palme si sa-mi zic HOO, FAptura gingasa, CA NU E TOTUL DESPRE TINE!


What the fuck is wrong with me? As putea sa fac o lista....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã