Povestea pantalonilor care se micsoreaza

O sa incep prin a va spune ceva ce stiti deja, simtiti pe propria piele: e cald. Foarte cald.

Radeam cu mama acum ceva timp, cand a fost furtuna in Bucuresti, ca ea era la munca si toti reporterii veneau cu materiale despre furtuna. A venit primul cu material despre furtuna si copaci cazuti, al doilea, furtuna si copaci cazuti, al treilea, la fel, pana s-a enervat mama si le-a zis "Bai, dar voi alte stiri nu aveti? Furtuna am vazut si noi ca a fost. Altceva? N-a mai omorat nimeni pe nimeni, niciun nepot de 18 ani nu si-a violat matusa de 80?"

Au terminat cu reportajele despre furtuna, au inceput cu alea despre canicula. Asa si eu.

Povestea pantalonilor care se micsoreaza are legatura cu caldura asta insuportabila, ca din cauza ei se micsoreaza.

E cam asa: A fost odata o pereche de pantaloni. Lungi, cu imprimeu care imita paginile de ziar. Pentru ca a venit primavara, i-am facut pantaloni trei sferturi, apoi s-a facut si mai cald si i-am taiat pana deasupra genunchiului. Cum inca imi e cald in ei, in fiecare zi le mai tai cate un centimetru din lungime. In curand vor semana probabil cu niste chiloti. :))

Ma intreaba mama razand "auzi, dar la iarna ce-o sa faci?"

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã