Vreau sa vina toamna.

Vreau sa vina toamna.

Si asta e dubios pentru ca....eu urasc toamna. Singurul lucru pe care il urasc mai mult decat toamna e iarna. Si zapada. Si frigul.


Dar nu stiu cum, m-am trezit ca vreau sa vina toamna. Prima data am zis ca poate am febra, dar ma tine de doua saptamani dorinta asta ciudata a mea cu toamna.

Vreau sa port blugi si geci, tenesi si bocanci, o, iubitii mei bocanci! Vreau sa vina Happy la mine in pat, sa imi incalzeasca picioarele.

Vreau sa beau ceaiuri calde, nu sucuri reci, sa mananc mandarine, sa fac dusuri lungi cu apa fierbinte, sa port halatul meu pufos in casa, esarfe pe afara.

Mda, sunt ticnita. Cand o sa incep sa tremur atat de tare incat sa imi clantane dintii, la propriu, fara sa ma incalzesc oricate haine as pune pe mine, o sa spun ca am fost o tampita si vreau sa vina vara.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã