Anna Karenina-filmul

Vazut Anna Karenina, ala facut in 2012.

Povestea buna(ceea ce stiam deja, din carte), ecranizarea proasta.

N-am inteles rolul scenei aleia care apare mereu, de ce se vad decorurile. Probabil are un inteles imposibil de patruns de mintea mea limitata. Cica asta a fost viziunea regizorului. Ciudata viziune ai, prietene! De ce nu o faci piesa de teatru, care sa fie jucata...daah, la teatru!

Accept din start ca pot avea o viziune limitata in domeniul asrta. Dar ca spectator naiv, pot sa spun ca nu mi-a placut.

Macar a respectat actiunea cartii, tot e ceva.

Nu mi-au placut nici actorii. Atat Anna cat si Kitty ar fi trebuit sa fie frumoase. Keira e frumusica, dar machiajul si coafura aia nu o avantajeaza deloc. Mi-a placut, in schimb, actorul ales pentry Vronsky.

Daca nu ar fi fost vara'mea langa mine, nu as fi avut rabdare sa ma uit.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã